torsdag 30. september 2010

Norskundervisning for helsefagarbeidarar!

Kompetansemåla i yrkesfagleg utdanningsprogram har blitt meir yrkesretta.
Eg underviser framtidige helsefagarbeidarar i norskfaget, og sidan dei no skal ut i praksis, så har eg valgt å løyse dette på fylgjande måte.
Dei skal utforme sin eigen CV, og eit presentasjonsbrev der dei skal presentere seg sjølv for ei bedrift.
Dei skal også skrive ein rapport om praksisperioden, der dei skal ha med informasjon om arbeidsplass, arbeidsmiljø og arbeidsoppgåver. Dei skal også vurdere og oppsummere eigne erfaringar utifrå fylgjande punkt. Positive og negative opplevelsar i praksisperioden, fagleg utbytte, samsvar mellom teori og praksis, og er dette eit framtidig yrke for deg?
Dei vert vurdert utifrå kriteria,god struktur, rettskriving og vise at dei kan utforme ulike dokument etter mal.

2 kommentarer:

  1. Dette var en god idè, Wenche! På denne måten får elevene brukt temaer innen sakprosa i praksis. Dette gir også elevene forståelsen av at norsk er et fag de har nytte av:-)

    SvarSlett
  2. Her er det sakprosa i praksis. Det blir spennende å høre hvordan det går.

    SvarSlett